Profi Trading s.r.o.
Švábovce 65, 05912 Švábovce
mobil: +421-903-679-421, email: ProfiTradingSro@gmail.com
Zapisáný v Obchodnom registri Okresný súd Prešov, oddiel: Sro, Vložka
číslo: 45833/P
Orgán dozoru: Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj, Obrancov mieru 6, 080 01
Prešov 1, pr@soi.sk, tel. č.
051/772 15 97
I.Základné
ustanovenia
1. Tieto všeobecné obchodné
podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) sú vydané:
Profi Trading s.r.o.
Švábovce 65, 05912 Švábovce
mobil: +421-903-679-421, email: ProfiTradingSro@gmail.com
Zapisáný v Obchodnom registry Okresný súd Prešov, oddiel: Sro, Vložka
číslo: 45833/P
Orgán dozoru: Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj, Obrancov mieru 6, 080 01
Prešov 1, pr@soi.sk, tel. č.
051/772 15 97
(ďalej len „predávajúci“)
2. Tieto obchodné podmienky upravujú
vzájomné práva a povinnosti predávajúceho a fyzickej osoby, ktorá uzatvára
kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, alebo v rámci
svojej podnikateľskej činnosti (ďalej len: „kupujúci“) prostredníctvom
webového rozhrania umiestneného na webovej stránke dostupného na internetové
adrese www.rotacnelasery.sk (ďalej je „internetový obchod“).
3. Ustanovenia obchodných podmienok
sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Odchýlne dojednanie v kúpnej zmluve
má prednosť pred ustanoveniami týchto obchodných podmienok.
4. Tieto obchodné podmienky a kúpna
zmluva sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.
II.Informácie
o tovare a cenách
1. Informácie o tovare, vrátane
uvedenia ceny jednotlivého tovaru a jeho hlavných vlastností sú uvedené u
jednotlivého tovaru v katalógu internetového obchodu. Ceny tovaru sú uvedené
vrátane dane z pridanej hodnoty, všetkých súvisiacich poplatkov a nákladov za
vrátenie tovaru, ak tento tovar zo svojej podstaty nemôže byť vrátený obvyklou
poštovnou cestou. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú
zobrazované v internetovom obchode. Toto ustanovenie nevylučuje dojednanie
kúpnej zmluvy za individuálne dohodnutých podmienok.
2. Všetka prezentácia tovaru
umiestnená v katalógu internetového obchodu je informatívneho charakteru a
predávajúci nie je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu ohľadom tohoto tovaru.
3. V internetovom obchode sú
zverejnené informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru.
Informácia o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru uvedené v
internetovom obchode platí len v prípadoch, keď je tovar doručovaný v rámci
územia Slovenskej republiky.
4. Prípadné zľavy z kúpnej ceny
tovaru nie je možné navzájom kombinovať, ak sa nedohodne predávajúci s
kupujúcim inak.
III.Objednávka
a uzavretie kúpnej zmluvy
1. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri
použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím kúpnej
zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory), hradí
kupujúci sám. Tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby.
2. Kupujúci vykonáva objednávku
tovaru týmito spôsobmi:
prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, ak vykonal
predchádzajúcu registráciu v internetovom obchode, vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.
3. Pri zadávaní objednávky si
kupujúci vyberie tovar, počet kusov tovaru, spôsob platby a doručenia.
4. Pred odoslaním objednávky je
kupujúcemu umožnené kontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil.
Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlačidlo “ODOSLAŤ
OBJEDNÁVKU”. Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne.
Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v
objednávkovom formulári a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa zoznámil s týmito
obchodnými podmienkami.
5. Bezodkladne po obdržaní
objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky na
emailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie je
automatické a považuje sa za uzavretie zmluvy. Prílohou potvrdenia sú aktuálne
obchodné podmienky predávajúceho.
6. V prípade, že niektorú z
požiadaviek uvedených v objednávke nemôže predávajúci splniť, zašle kupujúcemu
na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový
návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením
kupujúceho o prijatí tejto ponuky predávajúcemu na jeho emailovú adresu uvedenú
v týchto obchodných podmienkach.
7. Všetky objednávky prijaté
predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku, pokým nie je
kupujúcemu doručené oznámenie o prijatí objednávky predávajúcim. Kupujúci môže
zrušiť objednávku telefonicky na telefónnom čísle predávajúceho alebo
elektronickou správou na email predávajúceho, obe uvedené v týchto obchodných
podmienkach.
8. V prípade, že došlo ku zjavnej
technickej chybe na strane predávajúceho pri uvedení ceny tovaru v internetovom
obchode, alebo v priebehu objednávania, nie je predávajúci povinný dodať
kupujúcemu tovar za túto celkom zjavne chybnú cenu ani v prípade, že kupujúcemu
bolo zaslané automatické potvrdenie o obdržaní objednávky podľa týchto
obchodných podmienok. Predávajúci informuje kupujúceho o chybe bez zbytočného
odkladu a zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená
ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom
prípade uzavretá potvrdením o prijatí kupujúcim na emailovú adresu
predávajúceho.
IV.Platobné
podmienky a dodanie tovaru
1. Cenu tovaru a prípadné náklady
spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže kupujúci zaplatiť
nasledujúcimi spôsobmi:
dobierkou v hotovosti pri prevzatí tovaru, v hotovosti pri osobnom odbere na prevádzke,
2. Spoločne s kúpnou cenou je
kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu náklady spojené s balením a dodaním
tovaru v zmluvnej výške. Ak nie je ďalej uvedené výslovne inak, rozumie sa
ďalej kúpnou cenou aj náklad spojený s dodaním tovaru.
3. V prípade platby v hotovosti je
kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru.
4. V prípade platby prostredníctvom
platobnou brány postupuje kupujúci podľa pokynov príslušného poskytovateľa
elektronických platieb.
5. V prípade bezhotovostnej platby
je záväzok kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu splnený okamihom pripísania
príslušnej sumy na bankový účet predávajúceho.
6. Predávajúci nepožaduje od
kupujúceho vopred žiadnu zálohu či inú obdobnú platbu. Úhrada kúpnej ceny pred
odoslaním tovaru nie je zálohou.
7. Podľa zákona o evidencii tržieb
je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu pokladničný doklad (faktúru).
Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online, v prípade
technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.
8. Tovar je kupujúcemu dodaný:
na adresu určenú kupujúcim v objednávke
osobným odberom v prevádzkarni predávajúceho.
9. Voľba spôsobu dodania sa vykonáva
v priebehu objednávania tovaru.
10. Náklady na dodanie tovaru v
závislosti na spôsobe odoslania a prevzatia tovaru sú uvedené v objednávke
kupujúceho a v potvrdení objednávky predávajúcim. V prípade, že je spôsob
dopravy dohodnutý na základe zvláštneho požiadavku kupujúceho, znáša kupujúci
riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.
11. Ak je predávajúci podľa kúpnej
zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke, je kupujúci
povinný prevziať tovar pri dodaní. V prípade, že je z dôvodov na strane
kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo
uvedené v objednávke, je kupujúci povinný zaplatiť náklady spojené s opakovaným
doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.
12. Pri prevzatí tovaru od prepravcu
je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru a v prípade
akýchkoľvek vád toto bezodkladne oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia
porušenia obalu nasvedčujúceho neoprávnenému vniknutiu do zásielky nemusí
kupujúci zásielku od prepravcu prevziať.
13. Predávajúci vystaví kupujúcemu
daňový doklad – faktúru. Daňový doklad je priložený k dodávanému tovaru. Daňový
doklad môže byť odoslaný na emailovú adresu kupujúceho ak o to požiada.
14. Kupujúci nadobúda vlastnícke
právo ku tovaru zaplatením celej kúpnej ceny za tovar, vrátane nákladov na
dodanie, najskôr však prevzatím tovaru. Zodpovednosť za náhodnú stratu,
poškodenie či zničenie tovaru prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia tovaru
alebo okamihom, kedy mal kupujúci povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore s
kúpnou zmluvou tak neurobil.
V.Odstúpenie
od zmluvy
1. Kupujúci, ktorý uzavrel kúpnu
zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, má právo od kúpnej
zmluvy odstúpiť aj bez uvedenia dôvodu.
2. Lehota pre odstúpenie od zmluvy
predstavuje 14 dní
odo dňa prevzatia tovaru, odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru, ak je
predmetom zmluvy niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí odo dňa prevzatia prvej dodávky tovaru, ak je predmetom
zmluvy pravidelná opakovaná dodávka tovaru.
3. Kupujúci nemôže okrem iného
odstúpiť od kúpnej zmluvy:
o poskytovaní služieb, ak boli splnené s jeho
predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty pre odstúpenie od
zmluvy a predávajúci pred uzavretím zmluvy oznámil kupujúcemu, že v takom
prípade nemá právo na odstúpenie od zmluvy a ak došlo k úplnému
poskytnutiu služby, o dodávke tovaru alebo služby, ktorých cena závisí na
výkyvoch finančného trhu nezávisle na vôli predávajúceho a ku ktorému môže
dôjsť v priebehu lehoty pre odstúpenie od zmluvy, o dodaní alkoholických nápojov, ktorých cena bola
dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, ktoré môžu byť dodané až po uplynutí
tridsiatich dní a ktorých cena závisí na výkyvoch trhu nezávislých na vôli
predávajúceho,
o dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa priania
kupujúceho, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre
jedného kupujúceho,
o dodávke tovaru, ktorý podlieha rýchlej skaze, ako aj
tovaru, ktorý bol po dodaní vzhľadom na svoju povahu nenávratne zmiešaný s
iným tovarom,
o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktorý nie je vhodné
vrátiť z dôvodov ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého
ochranný obal bol po dodaní porušený, o dodávke zvukových záznamov, obrazových záznamov,
zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru, ak sú
predávané v ochrannom obale a kupujúci tento obal rozbalil, o dodávke novín, periodík alebo časopisov s výnimkou
predaja na základe dohody o predplatnom a predaji kníh nedodávaných v
ochrannom obale, o dodávke elektronického obsahu inak ako na hmotnom
nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom kupujúceho a
kupujúci vyhlásil , že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohoto
súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy, v ďalších prípadoch uvedených v § 7 ods. 6 zákona č.
102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní
služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo
prevádzkových priestorov predávajúceho v znení neskorších predpisov.
4. Pre dodržanie lehoty pre
odstúpenie od zmluvy musí kupujúci odoslať prehlásenie o odstúpení v lehote pre
odstúpenie od zmluvy.
5. Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy
môže kupujúci využiť vzorový formulár k odstúpeniu od zmluvy poskytovaný
predávajúcim. Odstúpenie od kúpnej zmluvy zašle kupujúci na emailovú alebo
doručovaciu adresu predávajúceho uvedenú v týchto obchodných podmienkach.
Predávajúci potvrdí kupujúcemu bezodkladne prijatie formulára.
6. Kupujúci, ktorý odstúpil od
zmluvy, je povinný vrátiť predávajúcemu tovar do 14 dní od odstúpenia od
zmluvy. Kupujúci znáša náklady spojené s vrátením tovaru predávajúcemu, a to i
v tom prípade, ak tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu obvyklou poštovnou
cestou.
7. Ak odstúpi kupujúci od zmluvy,
vráti mu predávajúci bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od odstúpenie od
zmluvy, všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho
prijal, a to rovnakým spôsobom. Predávajúci vráti kupujúcemu prijaté peňažné
prostriedky iným spôsobom len vtedy, ak s tým kupujúci súhlasí a ak mu tým
nevzniknú ďalšie náklady.
8. Ak kupujúci zvolil iný než
najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý predávajúci ponúka, vráti predávajúci
kupujúcemu náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu
ponúkanému spôsobu dodania tovaru.
9. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej
zmluvy, nie je predávajúci povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky
kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar odovzdá alebo preukáže, že tovar
predávajúcemu odoslal.
10. Tovar musí vrátiť kupujúci
predávajúcemu nepoškodený, neopotrebovaný a neznečistený a ak je to možné, v
pôvodnom obale. Nárok na náhradu škody vzniknutej na tovare je predávajúci
oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej
ceny.
11. Predávajúci je oprávnený
odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru,
alebo keď výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru prerušil výrobu alebo dovoz
tovaru. Predávajúci bezodkladne informuje kupujúceho prostredníctvom emailovej
adresy uvedenej v objednávke a vráti v lehote 14 dní od oznámení o odstúpenie
od kúpnej zmluvy všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré
od neho na základe zmluvy prijal, a to rovnakým spôsobom, poprípade spôsobom
určeným kupujúcim.
VI.Práva
z vadného plnenia
1. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu,
že tovaru pri prevzatí nemá vady. Najmä predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v
dobe, kedy kupujúci tovar prevzal:
má tovar vlastnosti, ktoré si strany dojedali, a ak
chýba dojednanie, má také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca
popísal alebo ktoré kupujúci očakával s ohľadom na povahu tovaru a na
základe reklamy predávajúcim vykonanej, sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie
predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa tovar tohoto druhu obvykle používa, tovar zodpovedá akosti alebo prevedeniu dohodnutej
vzorky alebo predlohy, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa
dohodnutej vzorky alebo predlohy, je tovar v zodpovedajúcom množstve alebo hmotnosti a
tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.
2. Ak sa vada prejaví v priebehu
šiestich mesiacov od prevzatia tovaru kupujúcim, má sa za to, že tovar bol
vadný už pri prevzatí. Kupujúci je oprávnený uplatniť práva z vady, ktorá sa
vyskytne u spotrebného tovaru v dobe dvadsať štyri mesiacov od prevzatia. Toto
ustanovení sa nepoužije u tovaru predávaného za nižšiu cenu pre vadu, pre ktorú
bola nižšia cena dohodnutá, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým
užívaním, u použitého tovaru pre vadu zodpovedajúcu miere používania alebo
opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí kupujúcim, alebo ak to vyplýva z
povahy tovaru.
3. V prípade výskytu vady môže
kupujúci predávajúcemu predložiť reklamáciu a požadovať:
ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť:
- bezplatné odstránenie vady tovaru,
- výmenu tovaru za nový tovar,
- ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť:
- primeranú zľavu z kúpnej ceny,
- odstúpiť od zmluvy.
4. Kupujúci má právo odstúpiť od
zmluvy,
ak má tovar vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni
tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, ak nemôže tovar riadne užívať pre opakovaný výskyt vady
alebo vád po oprave, ak nemôže riadne tovar užívať pre väčší počet vád
tovaru.
5. Predávajúci je povinný prijať
reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzkarni, v ktorej je prijatie reklamácie možné,
prípadne i v sídle alebo mieste podnikania. Spotrebiteľ môže reklamáciu
uplatniť aj u osoby určenej predávajúcim. Ak reklamáciu spotrebiteľa vybavuje
osoba určená predávajúcim, táto môže reklamáciu vybaviť iba odovzdaním
opraveného tovaru, inak reklamáciu postúpi na vybavenie predávajúcemu.
Predávajúci je povinný kupujúcemu vydať písomné potvrdenie o tom, kedy kupujúci
právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie
kupujúci požaduje, ako aj potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie,
vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne písomné
odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
6. Ak spotrebiteľ uplatní
reklamáciu, predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo určená osoba je
povinný poučiť spotrebiteľa o jeho právach vyplývajúcich z vadného plnenia. Na
základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré z práv vyplývajúcich mu z vadného
plnenia si uplatňuje, je Predávajúci alebo ním poverený pracovník alebo určená
osoba povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch
najneskôr do troch pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamách, v odôvodnených
prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru,
najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. . Po určení spôsobu
vybavenia reklamácie sa reklamácia vrátane odstránenia vady musí vybaviť ihneď,
pričom v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie
reklamácie vrátane odstránenia vady však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa
uplatnenia reklamácie. Márne uplynutie tejto lehoty sa považuje za podstatné
porušenie zmluvy a kupujúci má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť alebo má právo
na výmenu tovaru za nový tovar. Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje
moment, kedy dôjde prejav vôle kupujúceho (uplatnenie práva z vadného plnenia)
predávajúcemu.
7. Predávajúci písomne informuje
kupujúceho o výsledku reklamácie, a to najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia
reklamácie.
8. Právo z vadného plnenia
kupujúcemu nepatrí, ak kupujúci pred prevzatím veci vedel, že vec má vadu,
alebo ak kupujúci vadu sám spôsobil.
9. V prípade oprávnenej reklamácie
má kupujúci právo na náhradu účelne vynaložených nákladov vzniknutých v
súvislosti s uplatnením reklamácie. Toto právo môže kupujúci u predávajúceho
uplatniť v lehote do jedného mesiaca po uplynutí záručnej doby.
10. Voľbu spôsobu reklamácie a jej
vybavenia, ak je viacero možností, má kupujúci.
11. Práva a povinnosti zmluvných
strán ohľadom práv z vadného plnenia sa riadia § 499 až 510, § 596 až 600 a §
619 až 627 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších
predpisov a zákonom č. 250/2007 Z. z., o ochrane spotrebiteľa v znení
neskorších predpisov.
12. Ďalšie práva a povinnosti strán
súvisiace so zodpovednosťou predávajúceho za vady upravuje reklamačný poriadok
predávajúceho.
VII.Doručovanie
1. Zmluvné strany si môžu všetku
písomnú korešpondenciu vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty.
2. Kupujúci doručuje predávajúcemu
korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach.
Predávajúci doručuje kupujúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v
jeho objednávke.
VIII.Alternatívne
riešenie sporov
1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa
na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým
predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci
porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho
(mimosúdneho) riešenia sporu u subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak
predávajúci na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na
ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Týmto nie je dotknutá možnosť
spotrebiteľa obrátiť sa na súd.
2. K alternatívnemu riešeniu
spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná
inšpekcia, so sídlom: Slovenská obchodná inšpekcia, Obrancov mieru 6, 080 01
Prešov 1, ktorú je možné za uvedeným účelom
kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor
medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Obrancov mieru 6, 080
01 Prešov 1, alebo elektronicky na ars@soi.sk
alebo adr.@soi.sk. Internetová adresa: https://www.soi.sk/. Platformu pre
riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi
predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy.
Alternatívne
riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie
sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS
môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho
riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
3. Európske spotrebiteľské centrum
Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislave,
internetová adresa: http://esc-sr.sk/ je kontaktným miestom podľa Nariadenia
Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení
spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a
smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).
4. Predávajúci je oprávnený k
predaji tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu
vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný Okresný úrad odbor živnostenského
podnikania. Slovenská obchodní inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem
iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v
znení neskorších predpisov .
IX.Záverečné
ustanovenia
1. Všetky dojednania medzi
predávajúcim a kupujúcim sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak
vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, strany sa dohodli,
že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva
spotrebiteľa vyplývajúce z všeobecne záväzných právnych predpisov.
2. Predávajúci nie je vo vzťahu ku
kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovení zákona č.
250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
3. Všetky práva k webovým stránkam
predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozvrhnutia stránky,
fotiek, filmov, grafiky, ochranných známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov,
prináleží predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať
webové stránky alebo ich časť bez súhlasu predávajúceho.
4. Predávajúci nenesie zodpovednosť
za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu tretích osôb do internetového obchodu
alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri
využívaní internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv
na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo
tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užívať programové
vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový obchod a užívať internetový
obchod alebo jeho časti či softwarové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v
rozpore s jeho určením či účelom.
5. Znenie obchodných podmienok môže
predávajúci meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a
povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných
podmienok.
6. Prílohou obchodných podmienok je vzorový formulár pre odstúpenie od zmluvy.
Tieto obchodné podmienky nadobúdajú
účinnosť dňom 01.03.2022
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
Poprad, Dňa 01.03.2022